Home > Blog > Logo-odziezy-sie-sprawdza
Logo na odzieży. Gdzie i kiedy się sprawdza?
Często zastanawiamy się jak marketingowo możemy wykorzystać logo naszej firmy, nie narzucając się przy tym klientom naszą reklamą. Idealnym rozwiązaniem jest wykorzystanie odzieży firmowej, na której możemy umieścić logo naszej firmy. Jednakowa garderoba wśród pracowników buduje więzi z firmą, ale także jest dobrze odczytywana przez klientów. Świadczy to o spójności, jedności i profesjonalizmie w firmie. Ubrania z logo świetnie się sprawdzą w każdej firmie, nie zależnie od charakteru prowadzonej działalności. Najchętniej odzież firmową wybierają firmy, które są związane z branżą gastronomiczną, budowlaną, samochodową, sportową lub kosmetyczną. Firmy, które decydują się na umieszczenie logo firmy na ubraniach, mają do wyboru różne formy umieszczenia logo. Zdecydowanie firmy najchętniej wybierają haftowane logo. Haftowane logo jest nie tylko oryginalne i niepowtarzalne, ale także bardzo ekskluzywne. Logo, które jest wykonane w formacie 3D, jest idealne dla odzieży, która bardzo często pierzemy. Haft świetnie zachowuje swój wygląd, a wykorzystane wysokiej jakości materiały, zachowają na długo kształt i kolor. Haftowana metoda świetnie się sprawdzi także w branży hotelarskiej. Szlafroki czy ręczniki, które posiadają haft , świadczą o prestiżu w firmie. Pamiętajmy, im częstszy kontakt klienta z naszym logo, tym jego świadomość dotycząca naszej firmy wzrasta. Jest to szczególnie ważne, kiedy zależy na reklamie naszej marki.
Rozpoznawalność marki
Jeśli zależy nam na większym zasięgu rozpoznawalności naszej marki, warto zdecydować się na nadrukach na ubraniach. Koszulki, sukienki lub pozostała odzież firmowa, która będzie miała nadruk z logo naszej firmy, z pewnością będzie się wyróżniała na tle innych firm. Często rozwiązania z nadrukiem stosuje się w supermarketach, a nawet przy ubiorze drużyn sportowych. W przypadku haftu lub nadruku, warto zdecydować się na firmę, która w profesjonalny sposób wykona nam usługę. Jest to ważne, aby nasze logo było utrzymane w świetnej kondycji na długi czas.