> > Poszczegolne-etapy-wykanczania-odziezy

Poszczególne etapy wykańczania odzieży

marynarka

Zazwyczaj w sklepach, gdy oglądamy ubrania powinniśmy szczególną uwagę zwrócić na wykończenie danej rzeczy. Po tym poznamy dobrze uszyte ubranie. Zdarza się niestety dość często, że ubrania są fatalnie wykończone i uszyte, co przekłada się na jakość i ma się nijak do proponowanej przez producenta ceny. Przyczyną tego jest tania siła robocza, w której ilość wygrywa z jakością. Panujący w takiej produkcji pośpiech niestety przekłada się na nieestetyczne wykańczanie odzieży. Aby sprawdzić czy ubranie jest starannie wykończone należy odwrócić je na lewą stronę. Jeśli od spodu wygląda równie dobrze jak od zewnątrz, to jest to dobry znak. Jeśli chcemy kupić marynarkę czy płaszcz, zwróćmy uwagę czy ma ona wszytą podszewkę. Jest ona bardzo ważna, ponieważ maskuje widoczne szwy i dzięki niej ubranie wygląda estetyczniej i lepiej się konserwuje. Jeżeli wybieramy marynarkę we wzory takie jak pepitka, paski czy krata to szczególną uwagę należy zwrócić czy wzór ten został idealnie spasowany, to znaczy, że krata czy paski zostały precyzyjnie dopasowane i w miejscu połączeń dwóch kawałków tkaniny wzór się zgadza. Jeżeli wybieramy koszule, spodnie czy t-shirt, sprawdźmy czy ubranie zostało starannie zszyte i „obrzucone” na brzegach i dołach. Ważne jest, aby  nigdzie nie wystawały nitki oraz nic się nie pruło. Tak samo ważne jest, aby sprawdzić czy guziki zostały mocno zamontowane i nie są ruchome, a dziurki zostały równo obszyte, bez żadnych wychodzących nitek. Jeśli wybieramy ubranie z nadrukiem, sprawdźmy czy nadruk się nie odkleja.

Dodatki i akcesoria

Dodatki i akcesoria są niezwykle ważne. Przed zakupem sprawdźmy czy dodatki takie jak buty, torebki czy biżuteria wykonane są prawidłowo. Zwracajmy uwagę na detale, które mówią nam o precyzyjnej pracy i wykończeniu. Niestety obecnie, gdzie pośpiech wygrywa z jakością, należy szczególnie zwracać uwagę na to jak dana rzecz, którą chcemy kupić wygląda od zewnątrz. Zaoszczędzi nam to czas na ewentualną reklamację czy stres z tym związany.